sobota, 31 stycznia 2015

EMULSJA IDEALNA DLA DELIKATNEJ SKÓRY DZIECKA

      
W grudniu pisałam na temat żelu pod prysznic firmy Dermedic. Byłam z niego ogromnie zadowolona i po zużyciu kupiłam kolejny już sama. W grudniu do przetestowania otrzymałam również emulsję do kąpieli. Nie stosowałam jej równocześnie z żelem pod prysznic, podczas testowania emulsji nie korzystałam też z kupionego żelu, żeby mieć pewność, że nie potęguję działania emulsji. Ogólnie nie jestem zwolenniczką tego typu produktów, ich tłustość zawsze mnie przerażała, jednak do emulsji z linii Linum firmy Dermedic zapałałam ogromną sympatią. Czy było to spowodowane używanym wcześniej żelem z tej linii, nie wiem :) Ale jest to chyba jedyna emulsja, którą mogłabym stosować regularnie.



Pierwsze wrażenie

Podobnie jak w przypadku żelu, zapach emulsji mnie zniewolił. Jest w nim coś magicznego, czemu nie potrafię się oprzeć. Zgrabne opakowanie także zachęca do skorzystania z tego właśnie preparatu. Nie jest nachalne, delikatna kolorystyka może zachwycić konesera kosmetyków, bo fantastycznie wkomponowuje się w stylistykę łazienki a'la SPA. Ja uwielbiam te buteleczki! 



Co z samą emulsją?

Jest dosyć gęsta, dzięki czemu jest bardzo wydajna i w razie stosowania jej u dzieci, które problemów ze skórą nie mają, starcza na długo. Nie trzeba jej odkręcać, wystarczy jednym kliknięciem unieść otwór, a po użyciu, zamknąć, przez co zachowujemy higienę i .. czas, tak bardzo przecież cenny. 



Jak stosować emulsję?

Kąpiel emoliacyjna: w zależności od poziomu suchości skóry zastosować odpowiednią dawkę preparatu wskazaną w tabeli poniżej: 
typ skóryilość nakrętek/mlilość wody
od 1. dnia życia2 nakrętki/12 ml5 litrów
od 3. roku życia2 nakrętki/12 ml30 litrów
skóra odwodniona, bardzo sucha4 nakrętki/24 ml35 litrów
skóra podrażniona z AZS6 nakrętek/36 ml15 litrów
skóra ze stanem zapalnym AZS6 nakrętek/36 ml10 litrów

Kąpiel powinna trwać ok. 15 minut w temperaturze zbliżonej do 37°C.
Po kąpieli delikatnie osuszyć skórę ręcznikiem, bez pocierania.
Przed użyciem wstrząsnąć. *


Jak działa?

Podobnie, jak żel do mycia ciała, emulsja może być stosowana od pierwszego dnia życia dziecka. Polecana jest do skóry suchej, atopowej i skłonnej do alergii czy łuszczycy. Nawilża i natłuszcza skórę, wspomaga odnowę i regenerację naskórka, przywraca skórze elastyczność. Działa przeciwzapalnie i przeciwświądowo, co ma ogromne znaczenie w przypadku skóry bardzo przesuszonej czy łuszczycowej. Hipoalergiczna, pozbawiona mydła i parabenów jest bezpiecznym produktem dla maluchów.


Ja jestem z niej bardzo zadowolona. Myślę, że i Wam przypadnie do gustu.

* pobrane ze strony www.dermedic.pl

4 komentarze:

  1. Wiesz Asiu, pomyślałam, że ta emulsja to dobry pomysł na regenerację skóry po basenie.
    My teraz znowu regularnie chodzimy i widzę, że momentami skóra Marysi się przesusza. Myślisz, że się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, myślę, że jak najbardziej tak. Też chodzimy na basen i odkąd stosujemy preparaty tej firmy, Oskara skóra jest gladziutka. Nie widzę powodów, dlaczego nie miałoby się to sprawdzić u Marysi :)

      Usuń
  2. Widzę, że warto by po niego sięgnąć :) też mamy problem z suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest dla Was idealna :) Podobnie jak żel do mycia z tej samej serii :)

      Usuń

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..