sobota, 27 lipca 2013

MISJA - MACIERZYŃSTWO

..być może nie dla każdej z nas.. Być może dla Ciebie fakt, że dziecko pojawi się w Twoim życiu, jest czymś przerażającym i niechcianym. I tak można. Dla mnie jednak jest to coś, do czego dążyłam, odkąd pamiętam..

Dziś to trzydziesty szósty tydzień, ostatni trymestr ciąży i już wkrótce będę mogła przytulić mojego małego chłopaka. Mąż uszczęśliwiony, codziennie prawi mi komplementy, że z każdym dniem ciąży pięknieję, a ja pękam ze szczęścia i odliczam dni do porodu.

Co to jest macierzyństwo? To właśnie ta radość, która Cię ogarnia, gdy myślisz o swoim maleństwie. Ale też te wszystkie nieprzespane noce, które nas czekają, te dni, kiedy chce Ci się płakać z niemocy, a kiedy już spojrzysz w kochające bezgranicznie oczy swojego dziecka, zapominasz o sobie i myślisz już tylko o nim.. To jest macierzyństwo..

Nie dla każdego musi być to misja. Znam takie kobiety, dla których posiadanie dziecka jest jedynie modą, potrzebą kulturową, czy odpowiedzią na pytania bliskich, kiedy to pojawi się u nich potomek. Najważniejsze jednak w tym wszystkim jest to, żeby Twoje dziecko nie ucierpiało z powodu niedojrzałości rodziców, czy z jakiegokolwiek innego powodu. Jeśli zatem urodziłaś, bo Twoi rodzice wciąż naciskali pytając, kiedy zostaną dziadkami, nie zaniedbuj malucha. Zobacz, jak dużo radości może przynieść kontakt z tym małym człowieczkiem, które wpatruje się w Ciebie jak w obrazek.

Jesteś dla niego boginią.. Wykorzystaj więc to..

Zdjęcie: #Macierzyństwo - konieczność czy powołanie? http://s.dzieci.pl/3qnslrg



2 komentarze:

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..