środa, 5 listopada 2014

LOVE_IT LIST - PAŹDZIERNIK 2014

...czyli podsumowanie miesiąca. Jednak Love_it List to nie jest zwykła lista - to lista najcudowniejszych chwil z życia matki i jej rodziny. To te moje ULUBIONE chwili, słowa, rzeczy.. Taka Lista Ulubionych będzie się pojawiała w ostatni dzień każdego miesiąca. Przede wszystkim dla mnie i dla moich bliskich, jako pamiątka z tych czasów, ale jeśli tylko masz ochotę poczytać, zapraszam na podsumowanie października.


  • minął kolejny wspaniały miesiąc naszego Projektu, miesiąc pełen kuchennych rewolucji, nowych smaków i zapachów, nowych umiejętności; 
  • w ramach projektu mama tworzy własną książkę kucharską;  
  • wspaniała wyprawa do Krynicy Zdrój, skąd przegoniliśmy deszcze i niepogodę :);  
  • cudowne spotkanie u Majeranków :):):) - Moniś, przepyszne ciacho!!!
  • Oskar uwielbia tulić się do kici, czasem mam wrażenie, że z chęcią by ją zjadł ;);  
  • przepiękne kwiaty od synka i Męża :); 
  • mama rozpoczyna akcję ZAPOBIEGAJ, BY NIE LECZYĆ na swoim blogu; 
  • mama rozpoczyna przygodę z fotografią na poważnie :) (szczegóły niebawem);
  • mama zmienia styl :); 
  • tzw. "Latte day", kiedy Tata idzie z maluchem na spacer, a mama ma "wolne"; 
  • pierwsze prezenty gwiazdkowe zakupione/zamówione (zwykle zaczynam w październiku, ale miniony miesiąc minął mi pod znakiem określania priorytetów i to one właśnie wyszły na plan pierwszy);

8 komentarzy:

  1. Super lista, chyba musze sama zacząć tworzyć taką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórz, twórz! Wymaga samozaparcia, ale Tobie go raczej niro brakuje, a pamiątka świetna :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy mogłabym kupować prezenty tak wcześnie ;) Bardzo fajna lista, a szczególnie do gustu przypadł mi punkt o fotografii na poważnie ;) już nie mogę się doczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie i o fotografii ;) Na razie mocno się na niej skupiam, co widać po ilości wpisów na blogu..
      A dlaczego nie moglabys kupować prezentów tak wcześnie? :)

      Usuń
  3. A mnie bardzo spodobał sie pomysł z powrotem do fotografii- bardzo udany start:-) tak trzymaj, Tobie zmiany wychodza naprawde na lepsze;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! Takie słowa to dla mnie mega zastrzyk do działania :)

      Usuń
  4. Super pomysł z tą listą - dzięki niej skupiasz się na pozytywach a nie na tym, czego nie udało Ci się zrobić :-) No ta Twoja fotografia to i mnie zainteresowała :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, właśnie o to chodziło - by uwiecznić tylko te dobre chwile. :)

      O fotografii napiszę, ale potrzebuję troszkę czasu ;) ;)

      Buziaki!

      Usuń

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..