sobota, 8 marca 2014

PERSONALIZOWANE MEMO | INSTADRUK | RECENZJA

Znacie grę MEMO? Pamiętam, że w dzieciństwie dużo czasu spędzałam grając w nią, a na telefonie komórkowym prześcigałam samą siebie w skracaniu czasu gry i pokonywaniu rekordów, gdy stałam w długich kolejkach i chciałam zając czas czymś konstruktywnym. Ćwiczyłam w ten sposób spostrzegawczość i pamięć. Ostatnio miałam jednak okazję poznać MEMO z zupełnie innej strony.





Na rynku obecnie jest bardzo dużo punktów, które zajmują się w różnoraki sposób naszymi zdjęciami. Powiedziałabym nawet, że jest ich zatrzęsienie. Ale niedawno poznałam firmę, o której nigdy nie słyszałam, a która zrobiła na mnie wrażenie od chwili, kiedy zajrzałam na jej stronę. 

Znasz Instadruk? Jeśli posiadasz konto instagramowe, ta strona jest dla Ciebie idealna! Ja nie posiadam, ale, dzięki wszechstronności Instadruku, mogłam skorzystać z ich oferty. A ofertę mają naprawdę zadziwiającą! 


Zamówiłam grę MEMO. Pierwszy raz spotkałam się z możliwością zakupu tej gry Z WŁASNYMI, WYBRANYMI TYLKO PRZEZE MNIE ZDJĘCIAMI. Możesz umieścić tam cokolwiek, co umieszczasz na swoim Instagramie, albo co znajduje się na dysku Twojego komputera - mogą to być obrazki słów [bo na przykład Twoje dziecko uczy się angielskiego i chcesz mu pomóc], mogą to być kwadraty w różnych kolorach [jako edukacyjna gra dla Twojego dziecka, które jest na etapie nauki kolorów], ale też mogą to być zdjęcia Twojego maluszka, te najpiękniejsze, najsłodsze, bo zostaną przekazane dziadkom w prezencie. Cokolwiek.

źródło

Zamawianie jest banalnie proste. Wchodzisz na stronę główną Instadruku i klikasz WYBIERZ ZDJĘCIA. Resztę instrukcji dostaniesz na bieżąco. W międzyczasie możesz skorygować swoje zdjęcia, aby na wydruku zmieściło się dokładnie to, co powinno. 


źródło


JAKOŚĆ TOWARU 

Instadruk postarało się, aby kartony, na których wydrukowano zdjęcia, były dobrej jakości. Kolory są takie, jak powinny, farba nie rozmazuje się. Jakość produktu jest naprawdę wysoka.


KONTAKT 

Przyjemniejszego kontaktu nie można już sobie wyobrazić. Rzadko ma się przyjemność zetknąć z tak sympatyczną i chętną do pomocy osobą, jaką jest pani Karolina. Pytanie zadane koło dwudziestej drugiej e-mailem? Nie ma problemu. Odpowiadała na każde moje zapytanie. Zrobiło to na mnie bardzo pozytywne wrażenie. 


CZAS REALIZACJI 

Potknięcie czasowe przytrafiło się akurat mnie (moje koleżanki, które miały okazję testować inne produkty Instadruku, otrzymały swoje zamówienia bardzo szybko, o czym będziecie mogli niedługo poczytać na MAFII MAM). W moim przypadku wdarł się chochlik - potkniecie to spowodowane było błędem foliowania MEMO, a ponieważ Instadrukowi zależało, abym otrzymała towar bez wad, musieli wykonać całą pracę jeszcze raz, co wydłużyło czas realizacji. Pani Karolina zapewniła mnie, że zdarzyło się to pierwszy raz. Sami zdecydujcie, czy wolelibyście towar, który musielibyście reklamować albo zgodzić się na gorszą jakość, czy wolelibyście poczekać kilka dni więcej na towar dobrej jakości. Ja wolałabym otrzymać pełnowartościowe MEMO.



A oto efekty naszego zamówienia: 






PODSUMOWANIE 

Mimo że grę otrzymaliśmy z opóźnieniem, jesteśmy zadowoleni. Gra dała dużo radości nie tylko nam, ale i naszemu synowi, który z ciekawością oglądał kartoniki i sprawdzał ich smak :). Za kilka miesięcy będziemy mogli pograć w tę grę już w trójkę. Myślę więc, że jednak warto było czekać.

A teraz zapraszam Was do zapoznania się z raportami dotyczącymi innych produktów Instadruku, które pojawią się niedługo na Mamfii: 



[kliknij w obrazek]


Strona główna Instadruku >>

Oferta Instadruku >>

16 komentarzy:

  1. To-jest-doskonałe :) Moje dzieciaki uwielbiają memo, a to jest świetne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prezent zdecydowanie! :) My swojego oddawać nie będziemy, ale duża szansa, że sprezentujemy komuś jakieś inne foty synka :)

      Usuń
  2. Gra fajna, ale zdjęcia instadruku i ich jakosć pozostawiają wieeele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla mnie jakość jest ok :) Ale każdy oczywiście musi patrzeć pod swoim kątem.

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Sama się zastanawiałam nad takim memo. Jestem przekonana, że mojej Córci przypadłoby do gustu, bo teraz kilka razy dziennie upomina się o oglądanie albumu z naszymi zdjęciami. Widzę piękne ujęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, że je mamy, bo łączy w sobie piękne wspomnienia i super rozwijającą grę. :) Polecam, jak najbardziej! :)

      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Też takie chcę, aaaa! Już widzę Zosię jak się cieszy taką grą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dorosłych frajda równie wielka, jak dla dzieci :D My np uwielbiamy takie rzeczy ;)

      Usuń
  5. Super pomysł. Nie znałam takiej wersji memo :-) a jak efekty zabawy Oskarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam wcześniej takiej wersji :) Ale super sprawa, prawda? Wspomnienia i zabawa edukacyjna :)

      Oskar, jak napisałam, próbował posmakować kartoniki, to było najważniejsze ;) Prawidłowo bawić się tym będzie pewnie za jakiś czas :)

      Usuń

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..