poniedziałek, 10 marca 2014

KONKURS DLA PRZYSZŁYCH MAM


Zapewne każda mama zna Bepanthen Baby. Maść ta chroni skórę Twojego malucha przed odpieluszkowych odparzeń, nawilża ją, regeneruje pozwalając jednocześnie oddychać. Firma Bayer postarała się, aby Bepanthen Baby była pozbawiona szkodliwych składników, przez co bezpieczeństwo stosowania maści na delikatnej dziecięcej skórce jest znacznie większe. Maść jest bezzapachowa, przez co hipoalergiczna. Bepanthen Baby mogą stosować także mamy, które cierpią z powodu obolałych brodawek. Przechodziłam ten etap i wiem, jak bardzo jest to bolesne.

Zapraszam na 
KONKURS 
DLA PRZYSZŁYCH MAM!





(niedługo KONKURS DLA MAM)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..