piątek, 18 kwietnia 2014

MODERN MAMA - MAMA NA SZKOLENIU

Na szczęście, obecnie urlop rodzicielski wynosi pięćdziesiąt dwa tygodnie. Czas ten można całkowicie poświęcić maluszkowi, ale można też w części przeznaczyć go na inwestycję w siebie. Bo czy znajdziesz w swoim życiu lepszy moment, aby się podszkolić? W ciąży zapewne pracujesz. Kiedy kończy się urlop rodzicielski, pewnie wracasz do pracy i musisz podzielić swój czas nie tylko na siebie i swojego partnera, ale także na malucha, lub kilkoro dzieci. A gdy potomstwo dorośnie, podejrzewam, że powiesz sobie, że już i tak nie ma sensu/nie masz siły/nie masz ochoty. Więc kiedy, jak nie w czasie urlopu rodzicielskiego? :)



Przeszukałam Internet w poszukiwaniu stron, które oferują szkolenia dla mam i poniżej przedstawiam Wam listę tych, które zainteresowały mnie osobiście. Może i Wam któraś z nich otworzy możliwość na bardziej kolorową, trzymaną we własnych dłoniach przyszłość.


    Europejski Fundusz Społeczny  
    [strona przeznaczona nie tylko dla mam, ale chyba pierwsza, która przyszła mi do głowy z racji zasięgu ich reklamy; co jakiś czas w radio słyszę o kolejnych szkoleniach przez nich organizowanych, które wydają mi się niezwykle ciekawe i sprawiające, że w mojej głowie kiełkuje pomysł własnego biznesu]
    Inwestycja w kadry  
    [szkolenia płatne i dofinansowywane, ogromna grupy kategorii, naprawdę jest w czym wybierać]
    Mamo pracuj 
    [strona typowo nastawiona na mamy chcące się rozwijać; jedyna wada, jak dla mnie, to fakt, że szkolenia prowadzone są w województwie małopolskich, ale gdyby pojawiło się coś bardzo ciekawego i przydatnego, skorzystałabym]
    Kariera Mamy 
    [świetnie prowadzona strona z licznymi szkoleniami, nie tylko biznesowymi; pojawiają się tam też ciekawe artykuły, a także możesz znaleźć nową pracę]






    Mamo, czas, abyś zainwestowała w siebie! :)

    ps. jeśli masz jakieś ciekawe strony do polecenia, z chęcią je dopiszę do tej listy!


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

    ..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
    ..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..