sobota, 9 sierpnia 2014

SKLEP Z DUSZĄ

Jest takie miejsce w świecie blogowym, do którego lubię wracać.. To sklep. Ale nie jest to zwykły sklep. To miejsce, gdzie kupisz przedmioty z duszą. Takie arcydzieła mają najwyższą wartość, bo właścicielka i twórczyni tych artykułów przekazuje im coś niezwykłego - cząstkę swojej pięknej duszy. Nie wierzę w przypadki i to, że pewnego dnia trafiłam na jej stronę miało swój cel. Od samego początku czułam, mimo że zaledwie wirtualnie, jakieś przedziwne wibracje przenikające do mojego komputera, a potem do mojej duszy, kiedy czytałam jej wpisy. Pewnego dnia stanęłyśmy twarzą w twarz i byłam już pewna, że się nie myliłam. Nie mogłam się mylić. To "coś" czuje się nawet wirtualnie.. Przekonajcie się sami..





Kiedy zajrzycie na stronę internetową CROCHET WORLD PL, będziecie mieli wrażenie, że wkroczyliście w zupełnie inny wymiar czasoprzestrzeni. Od razu rzuci Wam się w oczy najnowszy produkt stworzony przez autorkę bloga-sklepu. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch cudownych rzeczy stworzonych przez Monique. 



To etui otrzymałam w prezencie. Była to dla mnie ogromna niespodzianka, a uroda etui wręcz mnie pozytywnie zaskoczyła. Do dziś jestem nim zachwycona.



Podkładki zamówiłam już sama. Poproszona o odręcznie namalowany wzór wyszczególniłam swoje wymagania i tym sposobem powstały te cudeńka. Są tak piękne, że aż trudno mi uwierzyć, że powstały przy pomocy rąk, a nie zostały wyprodukowane przez maszyny. Idealna linia, precyzyjne wykonanie, dokładność, którą czuje się w każdym milimetrze. Jestem przekonana, że wszystkie przedmioty są wykonane przez Monigue z taką precyzją. Każda z podkładek jest oczywiście inna, ale to jedynie dodaje im pewnego rodzaju osobowości.

Na stronie internetowej Crochet World Pl możecie przejrzeć stworzone przez Monique dzieła w trzech kategoriach - powyższe przedmioty mieszczą się w kategorii INNE. Ale autorka tych cudeniek tworzy także maskotki w postaci ZWIERZĄTEK lub LALECZEK. Każdy więc znajdzie tu coś dla siebie - zarówno mama, jak i maluchy.

Mimo że dużo pracy trzeba włożyć w stworzenie każdej maskotki czy innego przedmiotu, możecie liczyć na w miarę szybkie otrzymanie zamówionego towaru. Na podstronie ZAMÓW możecie od razu złożyć zamówienie na gotowy już towar, lub na coś, co jeszcze nie powstało, a Wy chcielibyście mieć. Monique lubi wyzwania, a ja mogę Was zapewnić, że jej prace są wykonane naprawdę solidnie.

Nie znacie jeszcze Crochet World Pl? Czas na poznanie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie jest zwykły pamiętnik. To jest poradnik inspirowany własnym życiem, własnymi emocjami, przygodami, problemami.. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które od dawna chodziły Ci po głowie..

..cieszę się, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią..
..Twój komentarz wiele dla mnie znaczy - pamiętaj, że zawsze odpowiadam, bo jest to wyraz mojego szacunku dla Twojego czasu..